Velmi důmyslné spojení informačního systému HElios Orange, e-shopu a vlastních nadstaveb.
Obrovské množství funkcí vám umožní vyřešit jakýkoliv firemní požadavek nejen ve světě e-commerce!
Systém, který s vámi poroste připraveno pro individuální úpravy na míru každému zákazníkovi
Know-how ze světa ERP, e-commerce a reportingu
Redukce administrativy na 50% rychlá obsluha, automatické funkce eliminace chyb
Detailní informace o e-commerce, produktovém managementu, informace v unikátních souvislostech
Mnoho vychytávek, co zlepší vztahy se zákazníky, a konkurence je nemá
Běžně dosahujeme provozní spolehlivosti 100% času
Oficiální integrační řešení E-SHOP KONEKTOR najdete zde.
Samotný E-SHOP, který dodáváme v rámci jedné dodávky s E-SHOP KONEKTOREM pod jednou smlouvou:
► Extrémně rychlé jádro s nadstandardním zabezpečením proti útokům
PŘÍNOS: vysoká provozuschopnost = spokojenější zákazník
► Připravené pro individuální úpravy
PŘÍNOS: konkurenční výhoda, větší tržby
► Možnost práce bez online připojení k Helios Orange
PŘÍNOS: vysoká provozuschopnost = spokojenější zákazník
► Synchronizace dat online i při stovkách tisíc produktů
PŘÍNOS: vysoká provozuschopnost = spokojenější zákazník
► Sběr marketingových dat o zákaznících, produktech a službách
PŘÍNOS: konkurenční výhoda, větší tržby
► Přehled objednávek a faktur včetně jejich aktuálních stavů a případného příznaku stornování apod.
PŘÍNOS: konkurenční výhoda
► Zobrazení dostupnosti produktu nejen jednou hodnotou, ale i pro jednotlivé sklady (vč. externích/dostupnosti dodavatelů)
PŘÍNOS: konkurenční výhoda, větší tržby
► Mnoho modulů pro B2C i B2B segment, např.:
► Možnost korektního zakládání skladových karet na eshopu a jejich založení v informačním systému ( pro účely b2b práce, poptávky po produktech, které v ERP neexistují)
Obvykle to bohužel zákanzíci při koupi podceňují, tak s námi nemějte obavy ani v této oblasti 🙂
V rámci implementační smlouvy na řešení na straně HeO, eshopu i ve smlouvě o systémové podpoře garantujeme:
► Více přihlášení pro jednu firmu
► Rozdělení typů zákazníka (volitelný číselník např. B2C, B2B, VIP B2B apod.)
► Řízení přístupu k datům, vzhledu a funkcí eshopu dle práv a rolí – podobně jako uživatelé v informačním systému
(B2C nemá přístup k modulu B2B nabídky, B2B nevidí ve výpise produktů obrázky, B2C nevidí velkoobchodní ceny a některé produkty a kategorie)
► Nástroje pro zadání multiměnovosti/multijazyčnosti
► Správa vlastností/parametrů produktu – komplexní, rychlá a jednoduchá.
Možnost automaticky přidat/dědit parametr při založení karty, zadání hodnot číselníkem, nebo hodnotou, kterou zapíše uživatel, možnost přiřadit vlastnosti jednu hodnotu nebo i více zároveň na jednom produktu – např. barva šperku může být zároveň zelená+modrá, materiál: stříbro+zlato
PŘÍNOS: šetří čas obsluze, eliminuje chyby, umožňuje zákazníkovi poradit při nákupu > lepší nákupní zážitek, mnoho možností ve standardu – jsme připraveni prakticky na jakýkoliv zákaznický požadavek a téměř s jistotou na libovolný požadavek řekneme, že už jsme to dělali
► Řízení filtrů eshopu (parametrů) z informačního systému
Nastavení stylu zobrazení, pořadí, zobrazit ve filtru nebo pouze v detailu produktu
PŘÍNOS: není potřeba platit programátora, aby to na eshopu měnil, udělá si to uživatel
► Řešení variant a předloh
Možnost řešení, kdy eshop u produktu zobrazuje informace z předlohy a z varianty pouze ty, které jsou odlišné.
U řešení variant a předloh je problém zebezpečit shodnost vybraných údajů, které by mohly být u variant stejné jako na předloze a nebo naopak rozdílné.
Např. Brašna XY má různé varianty dle barvy, zatímco materiál, cena, sleva, kategorie apod. jsou shodné s předlohou. V jiných řešeních to znamená, že je nutno změnit tyto údaje jak na předloze, tak na variantě – což je pracné. Naše řešení umožňuje nastavit pravidla pro aktualizaci údajů z předlohy na variantu. Definice lze nastavit na sortiment, skupinu zboží nebo na kartu. Při změně údajů předlohy je změna varianta automaticky.
PŘÍNOS: má to málokterá konkurence dobře zvládnuté, extrémně rychlé zadání podobných produktů (logičtější členění – příklad: prodávám Primalex Plus a ten se prodává v různých baleních a ty jsou za různou cenu, ale defacto jde stále o stejný produkt, veškeré parametry jsou zadány na předloze a na variantě nastavím jen to, čím se má lišit – cca. 10X rychlejší zadání než bez této struktury), umožňuje lepší nákupní zážitek, nabídnout co zákazník potřebuje > větší tržby
► Související, alternativní zboží, příslušenství
Možné definovat algoritmus pro automatické řazení, kdy jsou např. související nastaveny jako 4 nejprodávanější v dané kategorii apod., nutný předpoklad – správně implementovaný reporting.
PŘÍNOS: velmi rychlá administrace, velmi přehledné – velmi rychle zjistím jestli má příslušenství a kolik karet a jaké karty to jsou
► Řízení promotion příznaků
Trhák dne, akce, výprodej, novinka, možnost nastavit, že se např. po 60ti dnech příznak novinka deaktivuje
PŘÍNOS: lepší uživatelský zážitek (příznak novinka někdo zapomene vypnout na produktu z roku 2017..), úspora práce
► Hromadné změny na různé funkce product managementu našeho řešení – vlastnosti, dokumenty, obrázky, popisy, kategorie atd.
PŘÍNOS: rychlost práce, eliminace chyb
► Kopírování karet pro veškeré parametry
Zkopíruje vč. všech obrázků, dokumentů, kategorií – můžete vybrat které nebo zkopíruje všechny
PŘÍNOS: rychlost práce, eliminace chyb
► Možnost libovolné cenotvorby (veškeré myslitelné druhy slev, vč. množstevních dle odběru, cenové akce nebo naprosté speciality apod.) s možnou automatizací přepočtů (např. jednotlivých ceníků proti nákupnímu ceníku)
Možnost odlišné cenotvorby v informačním systému a na různých eshopech. Např. standardní eshop má určitou cenu a luxusní eshop zaměřený na movitější klientelu má vyšší cenu.
PŘÍNOS: rychlost práce, eliminace chyb, více pobídek pro zákazníka, lákavější obchodní program > větší tržby
► Integrovaný HTML editor pro popisy produktů, popř. i jiných textů
PŘÍNOS: rychlost práce, eliminace chyb editace popisů produktů, kategorií apod. vč. textů formátovaných pro web v HTML přímo z Heliosu:
► Kontrolní sloupce pro rychlou orientaci a zjištění, jestli některý produkt nemá chybu – např. počet obrázků, parametrů, kategorií u daného zboží na eshopu, počet variant, počet objednání z eshopu, apod.
PŘÍNOS: rychlost práce, eliminace chyb
► Řízení dostupnosti produktů – textové dostupnosti, virtuální dostupnosti (může být různé pro různé úrovně uživatelů- VIP uživatel uvidí reálný stav skladu, obyčejný uvidí jen, že je více než 20ks)
PŘÍNOS: konkurenční výhoda
► Řízení příplatků, zpětných bonusů, marketingových akcí, atd.
Všechny možné „udělátka“, na které si vůbec pomyslíte, nebo třeba evidence nedokončených košíků
PŘÍNOS: konkurenční výhoda
► Kompletní správa eshopu v informačním systému
► Propojení veškerých dat on-line nebo ve velmi krátkých intervalech (do 5ti min) – přenos pouze změn, v noci (nebo v jiném intervalu) možná kompletní synchronizace
► Správa a nastavení neomezeného počtu eshopů z jednoho místa
PŘÍNOS: levnější provoz nové propojení na další eshop u nás není další placená služba, rychlé nasazení dalšího eshopu (jen se nakliká nové nastavení), rychlá obsluha (z jednoho místa vypnu třeba tisíc produktů na dvaceti eshopech)
► Logovací prostředí (datový můstek) zobrazený přímo v informačním systému
Dokáže zjistit, kdy se co přeneslo, kdo co zadal a změnil a jaký důsledek na eshopu to mělo
PŘÍNOS: pro celé logovací prostředí: konkurenční výhoda – zákazník vidí aktuální informace i při obrovském množství produktů, eliminace chyb, eliminace ztráty zákazníka, např. pokud bychom neměli tento log a došlo k výpadku spojení při přenosu objednávky, tak objednávka by se neimportovala a obsluha by ji nevyřídila = zákazník odchází
► Import objednávek do datových struktur dle přání zákazníka – došlé objednávky, expediční příkazy, nabídky, výdejky nebo vlastní datové struktury, dtto. např. dostupnosti, ceny apod.
PŘÍNOS: tohle umí skutečně jen pár firem v ČR dobře, a my navíc to umíme konfiguračně – není žádný zákaznický požadavek, který bychom neuměli správně vyřešit
► Napojení feedů dodavatelů přímo do HeO
PŘÍNOS: lepší správa produktů, nevadí ani velké množství dat
► Možnost řešení poptávek a reklamací
PŘÍNOS: konkurenční výhoda, automatizované zpracování = úspora času
Saperta s.r.o.