Helios Orange - partner


     Vstřícný přístup k zákazníkovi

                       a software, který nezklame!
 

Vsadili jsme na integraci osvědčeného e-commerce řešení Prestashop do Helios Orange


Ještě dříve než vytáhnete peněženku, kontaktujte nás a nechte si předložit nabídku.

 
Porovnávání zboží na eshopu.

Porovnání dle vybraných vlastností patří k silným stránkám standardní funkcionality Prestashopu a díky bohatým možnostem parametrizace najde uplatnění převážně u průmyslového zboží a elektroniky, kde návštěvníci webu uvítají možnost snadného porovnání parametrů vybraných modelů.

Třídění zboží na eshopu.

Možnost rychlého třídění a výběru zboží dle parametrů nad celým katalogem nebo z určených kategorií a podkategorií nabízí uživatelům webu snadné vyhledání požadovaného výrobku nebo služby.

 
 
  • Zařazení produktů do více kategorií.
  • Cross Selling – nabídka souvisejících produktů a služeb ke konkrétnímu zboží.
  • Nabídka alternativních produktů.
  • Zřízení neomezeného množství produktů, kategorií a atributů.
  • Porovnání produktů - definice hodnot pro porovnání vlastností k vybraným kategoriím a podkategoriím.
  • Možnost zobrazení dostupného množství.
  • Publikace neomezeného množství snímků ke každému produktu.
  • Funkce Zoom In pro větší náhled fotografií.
  • Funkce Přidat do seznamu přání.
  • Možnost použití alternativních grafických šablon.
  • Připraveno na zřízení více jazykových mutací a více měn.
  • Nastavení klíčových slov a popisů pro optimalizaci stránek a produktů ve vyhledavačích (SEO optimalizace).
  • E-mailová oznámení o stavu objednávek.
  • Možnost uložení nákupního košíku.
  • Možnost nastavení ceny přepravného v závislosti na váze produktu nebo ceně zásilky.
  • Možnost definice ceny přepravného v závislosti na cílové destinaci.
  • Poslat známému – pošlete informace o produktu známému do mailu.
  • Recenze produktů.
  • Správa uživatelských oprávnění .
  • Automatická konfigurace daně dle státu.
  • Cenová zvýhodnění vybraného zboží uloženého v košíku.
  • Cenové zvýhodnění vybraného zboží z katalogu.
  • Dárkové poukazy.
  • Platební metody – platební karty, hotově, bankovní převod, dobírka, PayPal a další.
  • Věrnostní program.
  • Odměny za nové zprostředkované zákazníky.
  • Kompletní zákaznický účet pro registrované uživatele.
  • Funkcionalita pro B2B řešení.
  • Správa kuponů a slev.
  • Detailní sledování objednávek a prodeje v administraci e-shopu.
  • Zákaznické centrum pro správu komunikace s uživateli.
  • Statistiky prodeje.
 
 
Pohodlná správa kategorií a produktů eshop.

Zařazení zboží do více kategorií má pozitivní vliv na dosažené obchodní výsledky – příklad zařazení produktu do více kategorií v administraci e-shopu.

Možnost přidání alternativního a souvisejícího zboží na eshopu.

Cross Selling v praxi - k vybranému produktu je nabízeno k zakoupení další související zboží.